vi kör på

Det är är ju fan inte bra, hur kan man göra såhär mot nån?
Hanna Maria Eriksson nu måste du tagga ner, slå av strömbrytaren, kasta in handuken, you name it.
Ikväll är det sista kvällen på några helger jag öppnar vinflaskan och blir den där hanna jag bara älskar.
Jag som skulle vara hemma med surgubben ikväll, nej jag kan bara inte motså röklyan och alla fördelar med att vara där. Haha. Sinnesjukt för heelvide! Tur att Madde förstår mig, thats my girl liksom.

Har nyss suttit och kollat in lite greklandsresor, jag vill verklligen åka dit i år. Mamma och jag hade det ju så fruktansvärt helt galet bra på kefalonia förra året. Så ms M. Du vet vad du har att vänta dig, Spara pengar, dra ner på rökningen, jobba häcken av dig och åk på semester med Hanny.

Nu ska jag fixa det sista, knäppa en öl och säga Hej röklyan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0