hej slacker

gårdagen blev väl inte riktgit som ja trodde, men den blev faktiskt till det bättre.
Jag hade en kväll inbokad på jobbet och sen hade jag väl tänkt åka hem och bara vara, sådär som jag alltid tänker.
Madde ringde mig och var lite sugen på att ses efter jobbet och ta ETT glas vin och kanske gå ut och dansa dansa, eftersom det var trettondagsafton eller något hade joar fått för sig att va öppet. Vi bestämde inget men hallå! båda visste innerst inne hur kvällen skulle sluta. Men en sak var säker, vi skulle ta det lungt, inge stess, inge kl halv 5 på morgonen, ingen efterfest.
Efter jobbet åkte vi hem till röklyan 2 och allt slutade minst sagt lungt, typ. eller ja vafan vi var ganska duktiga ändå. En normal människa skulle väl tycka vi är helt sinnesjuka när jag säger att mängden dricka var lite, men för en snurra var det LITE! Vi gick t om ut på joar ett tag, det var faktiskt kul där även om en viss människa hade svårt att hålla humöret uppe ;) thats my girl! Träffade boddan ute också, jag tror den där damen hade fått lite mycket i sig. haha. Hon är skön, vi är på samma nivå, som vi sa!
jaja, inget jag och madde om kvällen blev riktig som de skulle. speedade hem runt fyra och smällade i mig 456 000 mackor och somnade med mjölkglaset i sängen typ. Lyckad kväll iaf, som alltid hemma hos Madkaro.

Nu har vi lovat oss själva, skrivit på kontrakt och printat in i skallen att på fredag, ja då börjar slackerlivet för två anställda på Åsundagården! Lycka till och tack skaruha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0