speedad

jag har massa o tänka på, ja gillar't.
Nu har ja letat fram lite grejer jag behöver ha med mig till lägenheten, på söndag är det bara att börja riva i mamas förråd och kolla om jag har mer grejer. Av henne skulle ja iaf få lite blommor, ett överkast, ljus och ljushållare o lite annat skit.
Jag ska ha massa massa ljus så det bli ltie mysigt, för i ärlighetes namn så är tapeterna inte så fina och absolut inte mysiga. men som sagt, jag är bara glad att få ha en egen lya ett tag då får man ta det lite som det är.
Åh vad det ska bli roltigt att handla mat, ska bara köpa sånt som jag vill ha, bara nyttigheter.

Så om ni inte har något för er så kom till mig nästa fredag, så ska här drickas bag in box!
Så tråkigt att inte Madkaro kan vara här o inviga lägenheten med mig men hon har nog fullt upp med utflykter o äventyr. Tänker på dig, kom hem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0