psykbryt

ja mår piss.
Inte nog med att magen ska vara paj så ska psyket också visa sina sämsta sidor, en lördag. fy
Jag tycker det är så jävla onödigt att må såhär, varför? jag har inte ens något att vara direkt ledsen för heller.
Ändå ska tårtarna hela tiden ligga o trycka i ögonvrån. Vid sånna här tillfällen kommer allt negativt från förr, sånt man grubblat över, ja allt blossar upp igen.
Gårdagen var ju riktgit rolig kan inte den känslan jag hade igår vara med mig idag igen, nej nej sån tur har man ju bara inte. Nu behöver ja Madde, jag vill bara ringa henne o lätta mig lite. Det går inte de heller. fan. Nu får du komma hem, eller snart kommer du ju hem. Två dagar drygt.

Ikväll ska ja in till emelie, vi ska laga mat. Fläskfile med potatisgratäng o bea sås. sen går vi direk över på godiset och nån slapp rulle.
Ja det kanske hjälper mig att komma på banan igen. Hoppas de.
Och hoppas min jävla mage ger sig, spottar blod. usch. Kanske inte borde jobba imorgon. Åh, det är inte kul längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0