Norrtäljetripp

Godmorgon, idag gick ja upp tidigt för att verkligen göra iordning mig och inte behövs stressa.
Ska nämligen följa med Lena till Norrtälje idag, det ska bli spännande. Ska ta med en bra skiva så det känns som en riktgit roadtrip. Åh, nu tänker ja på Halmstad igen, det var tammejfan en riktigt rolig roadtrip.
Skönt att göra något med Lena också, hon är ju som en speedad solstråle och det behöver jag just nu. Jag är inte på topp alls.

Igårkväll jobbade jag, var inte alls nå sugen på det alltså. Allt ja gjorde böev lixom halvgjort o jag hade ingen motivation, men en sak förndrade allt ;)
Madde skickade sms och berättade att dom kommit fram ordentligt. Dom satt på deras terass och drack vin och mös i värmen. Jag vill också! Tänk så underbar min o maddes greklandsresa ska bli, det är vitt vin de!
Men stackarn hade feber, och i den värmen kan inte det direkt vara någon hitt.
Men nu kan jag iaf andas ut igen, så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0