Hejdå snurran!

Nu har jag vart och vinkat av madde, usch det känns verkligen i hjärtat.
Jag vill bara att de här två veckorna ska gå fort, ja vill få hem henne igen för skjutton.
Men jag hoppas verkligen hon får det supernajs där nere, för det är ju verkligen supernajs!
Nu sitter hon där och super sig redlös på arlanda och har det bra, jag är inte avundsjuk nej nej.
Men hallå, om 6 veckor drar ja typ. Ja kan inte fatta de, ja längtar inte ens, undra varför?
Nu har ja två tuffa veckor framför mig på jobbet och hemma, men två vita veckor, ja det kan ni ge er fan på att det blir!
Nu är de bara se fram emot fredagen den 6:e februari för då jävlar ska vi ut igen!

Just de, grattis i förskott babe du blir ju fan 23 år den 27 januari!

Nej, jag ska försöka varva ner lite nu och lägga mig, men just nu känns de ganska hopplöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0