Hej nästan egen lägenhet

Tjohoooooooooooooo!
Jag är så glad, så helvetes glad.
Tänk att jag ska få bo i egen lägenhet i 3-4 månader, så underbart, sån frihet.
Nu kan jag göra vad jag vill känns det som, jag kan börja mitt sunda liv, jag kan dricka vin på en onsdag, ja kan komma hem när ja vill, jag kan ha förfester, jag kan gör allt!
På måndag flyttar ja in på bergsgatan. hoppas verkligen jag kommer trivas. Men det är nog nemas problemas.
Nu är hanna lite gladare, har lite annat att tänka på nu så behöver inte gå runt och vara lite deppig längre.
Ska börja leta fram det nödvändigaste till lägenheten, eftersom den redan är möblerad så behövs mest bara saker för att göra lägenheten till lite mer "min"
det här ska bli så kul..

Vaknade imorse av ett sms, det var från Madde. Hon mår lite bättre nu men feber har hon fortfarande.
Jag tror hon börjar gilla att vara där nere mer och mer, min lilla snurra. Hon gillar all mat och solen steker från en klar himmel. Så underbart hjärat. Hon har också fått känna på hur det är att åka tuck tuck, det är ju faktiskt hur kul somhelst. hehe. Jag hoppas hennes feber ger med sig så hon kan sola, dyka, åka på utflykter o göra allt det hon sett fram emot.
Inte så kul o behöva ligga inne halva dagen i sängen, krya på dig gumman. Ja tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: LISA FISA

Fan vad roligt hanny :) jag vill höra mer om lägenheten och inflyttningsfesten ;D haha. Puss!

2009-01-21 @ 22:48:05
URL: http://lisysomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0