hej helgen

Känns konstigt att säga det men den här helgen blir vit helt jävla vit.
Madde är inte hemma, mary ska ta det lugnt. Känns som ja också behöver de faktiskt. Som tur är jobbar jag ikväll och ska bort till stockhom imorgon. så det finns ingen annan utväg än att lämna boxen hemma och vänta på nästa helg helt enkelt. Ja flyttar ju på måndag så det kanske blir nått glas vin innan man går o lägger sig den natten, lär va ganska speedad och nervös. Har hittat alla grejer till lägenheten nu, det som fattas är väl att köpa nån filt, lite ljus och småplock.
Nu börjar verkligen vuxenlivet och jag är mer än redå!

Nu ska jag klä på mig och fixa lite med lunchen, sallad o kräftstjärtar. Nu ska jag bli smalis på riktigt.
Sen tänkte jag gå ner o sola, men ja vet inte om min hud pallar det så ja väntar nog tills på Söndag.
Sen tar jag min vanliga kaffe o cigg hemma hos Mary som alltid är lite trevligt, även om vi mest tjajat om hur feta vi är och att vi inte har nått liv, typ. Men ja gillar't. Men maria kan man alltid ta det som de kommer, man får fan vara hur ful man vill och må som en pissråtta. Du är alltid välkommen ändå!
Sen börjar ja jobba kl 4 på gästis med Lena, eftersom det är fredag blir det hämtmat. Men duktig som ja är blir det en sallad, otippat!

" äh, jag vill inte va med henne, jag vill bara bli full."
du är alltid med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0