fucking jävla kuk åmål

du vet att folk pratar om dig?
GE HIT MITT KORT
jessica, förlåt! jag ska aldrig mer hälla oboy på dig.
bra bild o sätta upp
Jessica och elin? ja, dom var inte hungriga så jag försåg dem med lite vin.
Eh, jag ska bara byta byxor. Men du har ju kjol på dig! Ja men alltså, jag vill inte vara med henne, jag vill bara bli full!
Ska du ha fest?
Men agnes, vi kommer på festen!!!!
Novalucol då? Nej men elin det händer inget, men jag vill knarka!
Kan du sätta sig här, nej men varför det? jag vill verkligen inte att Jessica ska höra.
Fy fan va äckligt, här har du 20 spänn!
Mamma va betyder lesbisk?
Alltså jag kan faktiskt inte acceptera det här. Vad kan du inte acceptera? att det här är min födelsedag.
Du kan gå nu, och ta parfymen men dig, vi är bara kompisar på låtsas du och jag för vi inte har några andra att vara med. Jag vill inte vara kompis med en cp skadad idiot som lyssnar på arvingarna och backstreetbouys eller vafan det är du lyssnar på. Vet du var det tråkigaste jag gjort är? det var när jag var med dig på rullstolsbasket i karlstad.

Madde, vad har jag missat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0