det är vitt vin imorgon!

kan klockan typ bli 10 så man kan bli lite trött? jag vill ju bara att det ska bli morgon.
Den här dagen har gått rasande fort, först jobbade jag ett lungt pass på jobbet, sen träffade jag som vanligt madkaro på en cigg, gick på bolaget och åt en äcklig middag med mr.P
Nu har jag vart och solat igen, jag har bränt både röven o låren så det är lite marigt o sitta här faktiskt.
Men vill ju vara lite fräsch inför den stora stooora helgen som kommer, åh herreminjesus. Vi har längtat hela veckan lång och imorgon är det faktiskt fredag! tack skaruha gud!
Hoppas det går bra för madde på jobbet, att hon kan konsentrera sig på arbetsuppgifterna och inte bara tänker på mig och att det ska bli fredag, haha. Ja va finns att säga, du e tammejfan underbar.

Nu ska ja smörja in mig med kylbalsam och fixa fejan. Sen blir det en promenad som tidsfördriv.
Ciaohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0