bye suckers

poff, all sprudlande energi som fanns i mig är nu gone by the wind alltså.
Imorse när ja vaknade passade jag på att ta bilen till stan och unnade mig en solning, har verkligen fått lite färg nu men det är väldigt tråkigt att den försvinner lika snabbt. När ja kom hem var det bara att börja packa ner allt som ska med till lägenheten, svårt att veta vad man ska ta med, vad som redan finns o sv. Kommer iaf inte vara den inredningen som jag vill egentligen, vill bara att det ska se lite bebott ut. När ja flyttar " på riktigt" så är det 60 och 70-tal som gäller. weei.
Shiit, ja orkar knappt hålla ögonen öppna och jag som ska jobba ikväll, det känns ju verkligen pannkaka.
Men jag klarar det alltid och jag klarar det absolut ikväll för jag kan ju gå o tänka på allt kul som kommer hända.
På fredag har ju ja lite inflyttnings-bag in box-fest. (på måndag med men det är inte officiellt)
Sen den 2:a kommer madkaro hem, äntligen säger ja. Sen har vi ju första helgen i feb som kommer bli enbart fest fest fest. Ja och sen är det jag som säger bye bye suckers. Då drar jag till Thailand :)
Ska man klaga eller? nej nu ser det ganska ljust ut faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0