BABY ITS SATURDAY

Då var man hemma fårn en heldag i sthlm då, jag är helt slutkörd. Först jobbat en hel vecka och sen ut på storstadsäventyr. Jag behöver nog sova ut imorgon så jag orkar med att jobba kväll sen.
Men iaf så var det en väldig trevlig dag i stockholm och jag gjorde av med mer pengar än vad jag har såhär innan lön.
Var inte alls meningen att jag skulle köpa något alls, men tänte väl att ja skulle kika in på weekday och kom ut med ett par nya jeans. sen ville ja ju in i en knäpp inredningsbutik och kom ut med en geisha som jag ska ha som prydnad och lite ljus o tjaffs. Sen drog vi och käkade kina mat på sveavägen och strosade runt lite.
blev T banan ut till globen och matchen på hovet vi skulle se. Djurgården - brynäs. Gud va kul det var ville aldrig att det skulle ta slut. Det var sån stämning och pappa var verkligen på hugget och gapade o skrek. djurgården vann med 2 - 1.
Blev ju en ännu bättre dag med tanke på att dem vann :)


" du är så jäävla otrevlig mot mig
- hanna jag älskar dig "

haha jag längtar efter alla citat nu!

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

Haha, tänk...jag skulle också ha varit på den matchen egentligen, med Erik, Peter och Karin, men blev inställt. Fast jag hejar ju på brynäs såklart. Puss

2009-01-24 @ 23:04:28
URL: http://alexandra8808.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0