avvänjning

I princip hela veckan kommer jag att spendera med Madde, hittils har vi fikat, tagit spruta, druckit vin och myst.
Vi som hade tänk ha en liten avvänjnings kur eftersom hon åker till Thailand på söndag, aja det har ju inte gått sådär jätte bra. Det var tänkt att vi skulle ses typ varannan dag men det har blivit varje dag. MEN har man kul tillsammans så har man, ingen ide att försöka ändra på de. Nu vill jag bara ha fredag, fredag och röklyan 2. Vill bara sitta där på min vanliga plats med min vanliga vän! Tjata ut fucking åmål sitat och bli kär som jag alltid blir när ja dricker, nu leker fan livet alltså. En sak är säker och det är att en speciell låt kommer vara ganska uttjatad efter helgen, och det är nog många av maddes och mina vänner som skulle vilja strypa oss. Sinnessjukt, men jag gillar't.

Idag ska jag och maryhoe ha en liten hälsodag. Vi ska ut och äta en nyttig lunch, promenera och sen ska jag sola.
Det är ju faktiskt bara typ 6 veckor kvar innan jag blir borta från sverige i 2 veckor. Hujedamig!
Likblek som jag är måste ja ju grunda lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0