LÖRDAG,LÖRDAG,LÖRDAG,LÖRDAG

Jag är på jätte bra humör.
Sitter o söker på massa gammla låtar på you tube, nostalgi på hög nivå. Vill bara ta ett glas vin och kedjeröka och tro det är fredag. Jag börjar bli frisk nu också, kroppen orkar till och med att laga mat och äta den till på köpet, underbart.
Tänka sig bara några få dagar kvar innan jag drar ner till Phuket, men flygresan mal i huvudet på mig som en stroke. Jag får en klump i halsen av de, den vill inte försvinna. Nej usch va jag kommer gråta. Men det är värt alla svimmningsattacker o hysteriska utbrott. Jag kommer ner till sol,värme o coola människor. En cool människa blir kvar här hemma, skulle vilja ta med henne men det går ju inte. Hon kommer få det bra när jag är borta, händer ju lite saker i hennes liv just nu så det är bra. Men det blir tomt och snurrfattigt!

det ser ut som en bomb har slagit ner här hemma, som tur är har inte mamma vågat sig hit än. Då skulle hon få  ett utbrott på mig med hennes städmani. Jaja, nu ska ja gå och köpa en grej. Men vi hörs då, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0