klick klick

skönt att kvällen slutade med lugna puckar, jag är verkligen helt slut och borde gå och lägga mig nu.
Helgen har vart super. Har lägtat efter den här helgen i två veckor. Var så skönt att den vaniga ordningen äntligen är här, efter två veckor utan madde, tufft alltså! Madde var iaf hemma hos mig igår och vi gjorde lite fredagsmat och drack vin och hade det sådär bra som bara vi har det. Vi var riktigt duktiga och rökte inte alltför mycket som vi brukar, dock försvann typ 2 paket på nån timme fast vi inte hade nån aning om hur det gått till. haha
Sen så drog vi vidare hem till Sandra och träffadse Emma och Karin, där började väl allt spåra ur haha.
Vidare till joar, jag kan inte fatta att jag kan bli så grining på madde jämt! Varje jävla gång vi går ut så gapar ofräser vi åt varandra, sekundne senare är vi vänner igen, sen är det igång igen så är det så hela kvällen. Nästan! haha,
som tur är så gör vi inte så stor sak av det, vi kan vara precis som vi är med varandra och acceptera det, typ, nästan. det är därför ja o madde klickar. det klickar somfan alltså!

Nej, nu ska ja lägga mig och sova. Imorgon väntar en riktig frukost. Jag sover nämligen hemma ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0