vuxensaker, du vet.

Jag har efter all god mat nere i Grekland lagt på mig. Nu ska de bort, tack.
Har gått en långis ner till stan och ännu en bit. Gick till mamma och sa hej och sedan hem till pappa igen, där ja sitter nu. Det är småkyligt ute så t om en halsduk åkte på men de va skönt. Har ny musik inlagd på Poden och det gjorde mig riktigt fredags sugen, sugen på trevligheter.
Middag med mammas släkt tackade jag nej till, för denna gång. Jag brukar alltid följa med för det brukar vara väldigt mysigt där i Mariedal. Men jag är sugen på annat.
Jag ska först äta en god thailändsmiddag med papo som jag själv ska laga. min favvo. slår inget annat förutom en bakfyllepizza. Thaispett med jordnötsås ris och chilisallad. Mums.  Efter det ska jag gå hem till Alexandra och ta med mig en flaska vitt. surra skit i takt med i kissed a girl. ta några bloss på balkongen. Vuxensaker, du vet.
men det blir lungt ändå för jag är gammal nu. Vet inte ens om det är värt att sminka sig. Jag är ju fortfarande lite småbrun i fejan. Blir defenitivt ingen party outfitt. Nej där går blankt gränsen för denna kväll. Den ska enbart gå i mysighetens tecken. Nylonstrumpbyxor, OVZ t shirt och min härliga stora cardigan.
efter en vecka i i Grekland är ja socialare än socialast. Alexandra får det jobbigt ikväll.
Nejni. Ska ta och slå en lur till pappa och säg att han måste köpa hem lite snacks. Nått måste jag ju ta med som "tack för jag fick komma blomma "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0