stay strong....

Starv om! Så låter ledorden!
Jag blir så jävla äcklad, rädd och förbannad. Läser om Pro ana kollar på hemsidor och communities för anhängare av pro ana. Alltså folk som gör annorexia till en livsstil. Dem peppar varandra, ger tips om hur du ska träna, äta och spy rätt för att gå ner så mycket som möjligt i vikt. Finns t om bloggar där tjejer delar med sig av sitt dagliga svältande och kräkandes in i minsta detalj (med stålthet!) Hur dem njuter av bilder på äckligt smala skelett människor.
För att veta om en person stödjer pro ana så kolla på handleden, ett rött smal tråd till armbad betyder att dem är anhängare.
Samtidigt är de verkligen intressant att läsa hur dem verkligen bär sig åt. Men det knyter sig i min mage. På riktigt!
Glad att jag står där jag står!

Nu hoppas jag snart att lena hoppar in på Msn, planera kryssningen! Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0