Nemen är det du?

En sånn dag! Jag har jobbat på Lifco idag där har jag inte jobbar sedan i juni. Men tänka sig alla kom ihåg mig.
Jag har nog aldrig hört orden " Nemen är det du? " så mycket som jag gjort idag, precis alla sa så. Jag blev nästan mallig på något vis fast jag inte hade anledning till det. Men det var som dem verkligen blev glada över och se mig. Som om jag var något dem hade gått och trånat till. haha
Det är sånt stört coolt gäng allihoppa. Som en sekt. typ. Alla älskar alla.
Men Åsunda har sin charm också. Älskar verkligen personalen på huset. Jag är precis så knäpp som jag är hemma som jag är med dem. Äntligen trivs jag med att jobba!

Nu ska jag ta en alvedon och några halstabletter. tror att jag fick en kaktus till maten, en arg en. Känner mig dizzzzzy!
Jag och pappa ska umgås hela kvällen. Ska äta Thaimat på stan och kolla på film.
Skulle gentligen på världens studentfest i Uppsala men det orkar jag tammetusan inte.
Få helt enkelt belägra mig med ostbågsskålen på magen. Men då blir det en prommis imorgon!
Bästa fredagen åt er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0