segare en deg för fan

Jaha jag som satt upp mål med dagen, saker som skulle utföras och fixas men hur långt har jag kommit. Inte längre än till datorn. Skulle ner till stan men väntar nog till jag kan ta bilen ikväll. ska packa men det är roligare att spara det till senare så jag kan få packhjälp av papp. Ta ut pengar? nja, det kan jag ju göra i samband med stan. Dammsuga? JAAA. det ska jag göra inom en timme. lovar det typ. Pass och pengar är fakitskt framtagna.

Men vad ska man ha för handbagage? en fin väska eller kanske en ful slit och släng?
nu kom ja på en annan grej. vad ska man ha för kläder när man åker? kommer ju inte direkt att vara varmt imorgn.
Kanske leggings och min nya rosa tunika och en lätt kofta över, tygskor, gosch.
Känner verkligen hur nervositeten börjar krypa i mig, flygresa, bom, bang, CRAAASH, skrik, döden!!
jaa, jag som trodde att den här resan skulle urskilja sig från alla andra men icke! Jag är ju resan rädd liksom.
det värsta av allt vi landar och startar i mörker! Pitch black liksom. fy. då är ja ännu mer skräckslagen.
får glädjas åt chokladbollen och coca cola på arlanda, standrad liksom.
Nejfan, kanske ska ringa mamma och påminna att vi åker imorgon.

prognos: 29 grader och sol med lätta moln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0