saturday night live

Klockan tickar på. fan det är ju snart kväller kännas det som.
Jag har vart till farmor och farfars lägenhet och packar upp lite grejer imorse. Ätit korv med bröd och köpt ben and jerrys nya glass som jag unnar mig sådär en gång i kvartalet. Klart värt 42 kr.  Jag ser ut som ett sandpapper och köpte någon slags kräm som tydligen ska vara rena mirakelkuren mot någon så krovkornig som jag. Får se vad mitt betyg blir.

Just nu sitter jag och blippar med lite musik. Höstmusiken är faktiskt riktigt bra i år. Det har kommit rysligt mycket gott till öronen de senaste månaderna. Jag som lyssnar på det mesta hittar verkligen allt från powerwalkmusik till dega-i-badkaret musik.
Ikväll ska jag och min kusin elin träffas över en pizza i city. Lite snabb tjatter eftersom vi aldrig aldrig träffas längre.
Sen ska jag iväg till emmi på fettokid. Funderar om man kanske ska inviga vinfaskan som bara står och står.
Bli härligt degig i kroppen för att sedan knoppa jätte trött.
Vilken härlig lördag det kommer att bli.

Oh. kollar precis in the cobra snake efter en månads i skuggan. Usch vad jag är förtjust i Los angeles modet alltså.
Prommenad next!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0