min nya bästis

morning! jag vaknade tidigt imorse med illrött öra och varig snibb. Men va gör det en fredag? inte vilken fredag somhelst utan oktrober-festen-fredag, Ska snart pipa iväg och jobba några timmar innan mörket faller och ja ska hem till Mallan och äta mat. Några öl senare ska vi gå ner till Hannah och fortsätta gapet där. Om ja inte minns helt fel (var ju ett tag sen vi va på vardagsrumsfest med soffan som bästa vän) kommer det hela sluta med att jag dansar någon slags carola dans till en minifläkt som inte rikgt vill fungera, en halvspild grogg både på mig och på tapeten. En kamera som är fulsmockad med bilder på två flickor vars namn är identiska. men va vet jag? det var ju så länge sen

jag vill också passa på att tacka min ipod shuffle för många långa härliga år tillsammans. Idag kom lönen in och det är den fetaste ja fått. då snackare vi fetare än matfett. Jag kunde inte hålla fingrarna och pengarna i styr, på onsdag kommer typ det hem en ny till mig. En ipod nano Lila. Min nya bästa vän de långa mörka busstuerna till åsunda. Och min powerwalk vän i alla väder. redan 1 300 kr fattigare och det är bara fredag. uhm.
Imorgon blir jag ännu mer fattig, ska på bakåt-framåt vintage mässa och köpa kläder som aldrig förr!

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

Haha, gumman, du fixade iaf så Hannah fick en hel grogg utspilld på sig och även Johannes favoritväska blev dränkt.



MEN DET VAR KUL IGÅR!



Love Ya!

2008-09-27 @ 09:17:44
URL: http://alexandra8808.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0