Jag gjorde en "hanna"

Först vill ja tacka både Malin och Hanna för det var riktigt najs hos er båda igår.
Nej vill ja be om ursäkt till fam ejne för att ja va onykter, slåssglad och icke träffsäker. eller ja, träffa gjorde ja ju men på fel ställe. jag gjorde den återkommande "hanna"
mhm. enköpingsfolket var partyglada och okt-festen va inte så dum trotts allt. med en oz i handen trodde ja att ja var kungen. Det var ja också. Till klockan slog 02.30 så alla mina superkrafter svek och jag drog med J til torget sedan snabbt hem till sängen.
Idag har ja mått halvbra, börjar få feber och en hel jobbdag väntar imorgon. piss.
Ska iväg och äta sen, det blir bara hummelstabaren så vi har nära till godisstoppet och bums hem, soffa, godis, svensson svensson, film (?), sova! jag är utpumpad. men fortfarande relativt rik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0