En ganska vanlig tisdag

Snart kommer min pappa hem och vi ska äta en korvstroganoff lunch tillsammans. Gårdagens middag blir alltid dagens lunch hos oss. eftersom vi bara är två personer och gör mat för fyra.
Efter lunch ska jag fixa iordning mig, känner att jag vill vara lite sminkat och lite fixad på jobbet idag. Vissa dagar orkar jag inte med att ha slaffsig tofs och finnar som lyser som en omogen jordgubbe.
Ska nog ta en lite tidigare buss och stanna vid godisstoppet så jag har lite socker att kicka igång mig med ikväll.
Men just ja, milo är här också! Måste ner med honom till mamma innan jag börjar jobba. jaja. det är bra att få röra på sig extra mycket. Jag har ju blivit så duktig att ja går en timme varje kväll.

Nu ska jag ta vara på solen och öppna balkonen och få in lite höstluft. Men då blir det på med morgonrocken!
tv'n gapar och skriker, jävla ordjakten. rix fm till maten tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0