det var på håret, pucko!

phu. det är verkligen underbart att vara mätt, men med måtta! Fan magen är som en luftbalong och jag känner mig inte alls så belåten. Men det ska jag bli, iaf mitt svårformade hår! Idag var jag och köpte en produkt som tydligen ska rädda mitt hår från all frizzighet. Och det hoppas jag verkigen för den är värld en mindre förmöhenhet. Men va gör man inte för att vara i perfekt form till Oktoberfesten (?) Det är iaf en olja man ska ta några droppar av och först aplicera i topparna sedan i resten av håret. ska efterlämna ett slätt hår utan frizzighet och göra håret lättformat. Kerastase är ju för överigt ett märke att lita på.

På tal om oktoberfesten. Jag som kände att jag absolut inte skulle på en där tillställningen har vänt upp och ner på mig själv och ruskat ur mig lite fest sug! Det kommer säkert bli trevligt, och samtalet med Malin idag gjorde hela min kväll mer trovärdig i sig. För att uttrycka saken helt jävla rätt. Jag ska bli full och inget annat!
Men ingen fest utan shopping. alltså måste ja hitta ett hål och stressshoppa en topp till min hur-jävla-snygg-får-man-vara kjol! En vit eller grå, går med svart också. Man måste ju kompromissa lite.

Nej nu börjar mitt favoritprogram på tv. Gränsbevakarna australien. Låter inte speciellt coolt men det är supercoolt typ.
Vilka jälva puckon det finns som försöker ta med mat för ett helt fotbollslag i resväskan. Dyr mat i slutändan.
Till programmet blir det nybakad tigerkaka med banan jag och mamma bakat på eftermiddagen.
Och ett glas pucko faktiskt.
Sen måste jag nog duscha. Jag är verkligen en människa som inte kan vänta att använda något nytt varesig det är kläder, nya flingor från ica eller en anti frizz produkt.


nu hoppas vi på att underverk verkligen kan ske!


 


Kommentarer
Postat av: Johanne

Den där är bra, har använt den :)

2008-09-23 @ 10:32:14
URL: http://jlykke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0