ballt!

Jag håller på och bakar bregottkakor med det går fanimej inte så bra. Får se hur skiten smakar när den kommer ut ur ugnen. 

Jag har blivit besatt av Josefin Crafoords blogg och Vakna med the voice. Jag vet inte va det är som gör henne så jävla skön, hon är helt enket det bara. Hennes stil är så otroligt avslappnad med ett jävlar anamma. Hon har coola kläder och en son som bär mitt blivande barns namn.  Hon är precis som sara, hon var över 30 men inte en dag över 25. om ni fattar. Ja jo jag tror att jag har skaffat min en ikon, inte som heliga Maria. nej nej. en stil ikon!

Nej men nu ska nog kakorna straxt vara klara. Sen ska ja pipa över till Malin. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0