Ännu en blogglast!

Nu har jag fastnat för ännu en blogg. och som ja letat efter den!
Har suttit i en timme och råläst miss Lohans blogg. Jag har nästan alltid gillat henne förutom ett litet uppehåll när hon var helt koko i huvudet. Men det är underhållande att läsa om hennes förhållande med samantha och allt annat förstås.
Nästan så jag kan skippa mitt favorit program för det här. men lägg märket till nästan!
Hon klär sig precis så som det jag gillar. Hon är en person jag kan bli inspirerad av. Men crafoord tar fortfarande ettaplatsen där faktiskt.
Utan att överdriva kommer jag att läsa hennes blogg varje dag. Ligger etta på favoriter! Ännu en last i bloggvärlden. Man blir lätt beroende av vissa bloggar som Emmi sa häromdagen. Man måste läsa dem varje dag annars får man abstinens.
Jaja. Kull att ja hitta Lindsay tillslut. slutet gott allting gott.

Nu ska jag packa ner shampoo, balsam och anti frizz krämen och köra med full fart ner till mamma. Bad time!
Den underbara nybrända cd'n ska också med och ge mig lycko kick efter lycko kick! Rock star for all, TYP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0