Utvilad o redå!

Jobbade kväll igår på Åsunda. Det gick galant förutom att jag hopade i taket några gånger. Var på helspänn hela kvällen.
Det var skönt att prata av sig lite med de andra, o vi har verkligen en otroligt bra chef ska ja säga!
det skönaste är att ja somnade som en säl när ja kom hem och sov till typ nu!
Jag är redå för en promenad och lite frukost snart.

Madde och jag hängde upp inbjudningarna igår. vi har bäst på det här faktiskt
Ensålänge har en anmält sig, och med tanke på att vi inte är så många vikarier på åsunda så kommer det nog inte bli så jätte många heller. Men jävligt kul ska vi ha.
Vi ska börja kvällen på vita elefanten, äta och ha trevligt. Sen ska vi hem till Madde och dricka, sjunga singstar och ha ap skoj. Yey.

idag så jobbar ja igen. Men det är ett kvällspass så jag har hela dagen fri.
Imorgon blir det ett kvällspass till. Jag som inte gillar att jobba kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0