typ pannkaka

Dagen har varit som en berg- ochdalbana. Började jobbet pigg som en mört. Slängde i mig en chiquita smoothie och en macka, va lixom på högvarv redan från start och ville bara jobba jobba. Men som en, ja vet inte vad. Blev jag helt sänkt, pannknack som aldrig förr. svettades om vartannat. Det blev ju inte bättre av att en dragspelsgubbe försökte underhålla 7 pensionärer som hellre ville ligga hemma i deras sängar och dricka sockerfri äppeljucie med sugrör. allt var bara pannkaka. Efter lunchen tog jag befälet och alla på huset gick på möte.
Nu är ja hemma. och en lax senare mår jag illa. sitter och fryser och är så trött att mina korkögon bara vill stängas kabooom! Imorgon, på onsdag och ja hela jävla veckan jobbar ja, nästan. va händer om ja blir sjuk när redan 5 styckna är det? åsunda faller död på marken. jaja. ska inte ta ut händelserna i förskott. Kanske bara är trött.
men dagens ord bli pannkaka. för den va både degig och varm.


bättre att bli sjuk nu än den 22:a. kom ja på nu! tss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0