perfektionsdagen

Det är söndag och det betyder att jag jobbat långdag. Det har varit en såkallad kanon flamsdag på jobbet.
Har så kul med Carina, lena och birgitta och anette såklart! Jag sätter nivån och alla verkar följa den. haha
Trotts att ja bara sov 3 timar inatt så va jag riktigt på hugget. Jag längtar nästan till imorgon då jag ska jobba igen. men bara nästan. Madde jobbar imorgon vilket betyder att vi ska planera våran vikarie afterwork kväll. Ska bli rikgit skoj trots att det troligtvis inte kommer komma så många. Alla jobbar ju. Men jag o madde är iaf taggade.

Nu ska ja kika runt lite. prata med jens. och kanske äta en grötmiddag.
bara 1 vecka o 3 dagar kvar tills jag ska iväg till stockholm och tatuera mig också. Härligt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0