mer lax

Jag som gnällde och jämrade mig hos pappa igår, jag har bara två tider på jobbet den här veckan.
Men så fel ja hade. Imorse ringde dem o väckte mig och frågade om ja kunde komma och jobba. självklart liksom. Dum fråga kanske. jaja. När ja kom till jobbet fick ja ytterligare en tid. Imorgon! Innan ja gick hem kom ms. C och frågade om ja kunde jobba på onsdag. Men där måste dem klara sig utan mig. Då ligger ja under nålen hela dagen. Men då kom hon på att dem behöver folk på fredag med. Då var ja snabb att skrika JA TAR DEN!
sooo far sooo good.  jag kan säga att jag kommer tjäna multum den här månaden. Det känns så jävla bra. För då kan jag ge min papo 2000 till Thailandsresan. sen är vi kvitt.
jag har undrat över en grej. det finns många vikarier som vill jobba. Men jag ser knapt dem när ja jobbar. eftersom dem aldrig jobbar. Jag får hur många tider somhelst. men inte dem! Jag är alltså helt outstanding, lysande och oersättlig!
och självgod....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är klart att du är outstanding finns inte många andra alternativ till dig ;)

2008-10-20 @ 22:31:50
URL: http://selinder1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0