jag tar gärna en caramell

zzzz, jag har sovit i en timme nu och det känns sådär, segråtta typ.
Men jag har vaknat sådär toktidigt varje morgon nu. så det var välbehövligt kan jag tro.

Milo är värlens sötaste nu. nysnaggad och mjuk som en valp. På tal om valpar hade Jonna kvar två små jack russelvalpar som jag skulle kunnat gulla med hela dagen. dom va gjorda av tusen sockerbitar typ. Caramell och tiptop hette dem. Hanen är till salu, strävhårig och väldigt social liten kille. Han är alltså tvärt emot min byracka som är långhårig och ensamvarg. Han får gärna bo hos mig. Men pappa var sura babaners idag och vägra punga ut tiolax. Snåljåp. 

Nu ska jag duscha, göra tacos med pappa och sen ska jag sätta klorna i godispåsen och dricka ett stort glas cola med is. Det finns alltså inget att klaga över denna lördageftermiddag. Inte imorgon heller för skjutton. ska jobba men det ska faktiskt bli skojj. trott eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0