jag är inte bara glad

jag är mätt också!
jag mår hur underbart somhelst, jag är dränkt i den materiella lyckan.
Var till vår huvudstad igår och slängre lappar omkring mig, blev bara lite för jag hittade inte så mycket ja fastnade för.
Två tröjor, vantar och ett par skor kom ja hem men. OCH. en tid bokad för min tatuering i old school stuket. Min drömm tatuerare ska göra den, peter heter snubben. Jobbar på Fafnir. Jävlar. Im happy.
Nu ska den bli gjord och det är verkligen den ja vill ha, förut va det som jag inte vågade för jag vet att den är i speciall stil. alla kommer inte gilla den det vet ja men äsch. det är ja som ska ha den på mig! jag kmr bli nöjd det vet ja. wow.
Inte nog med det kom min bästis hem igår. min ipod nano. Nu ligger alla bra låtar på den och bilder från thaithai 
den är så lätt som en fågel och platt som en pannkakkkkka.

För att hålla lågan vid liv har ja köpt godis för 10 kr och nya nummret av tattoo magazine.
Jag är lycklig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0