helg för vissa..

Det är Fredag, och haloween tror jag.
Den här helgen har jag inte helg, jag ska jobba. Det är ju lite dumt att jag ska jobba faktiskt. Jag missar ju lite festligheter. Imorgon var det tänk att vi skulle ses o äta lite hos mathilda men det är nästan ingen som kan. Plus att jag ska jobba heldag på söndag och måste kliva upp typ när joar stänger, jaa ni fattar. Inge bra.
ikväll ska säker alexandra, hannah o alla ut. Men inte jag, ska jobba kväll på Åsunda. kommer hem vid tio och kvällstrött som jag är tar jag mig inte för att öppna en flska vitt. Jag sover hellre.
Ska upp vid sex imorgonbitti igen, vi ska ju åka den där pensionärs eckerölinjen och äta oss feta på buffen och köpa billigt rysk vodka. och sen upp igen kl 6 på söndag för att jobba. Så ser min helg ut, men om jag ska vara ärlig så ser den inte så tokig ut iaf.

Nu ska jag ut med mr. M. han behöver pinka.
Senare ska jag hem till ms mamma innan jag tar bussen mot jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0