godnatt

nu lever jag low life. Jag har legat hela kvällen. Jag mår inte alls bra. några skorpor och blåbärsoppa fick värma min kropp men de va inte långvarigt. Nu känner ja mest för att få sova till 10 imorgon, men klockfan ringer 05.30. usch säger ja bara. Jag som tycker jobbet är riktigt kul gör det inte idag. en dag av hundra måste man få bara pessimist.


pappa sitter i soffan pigg och glad som han aldrig är på kvällen. Men jag måste nog fanken tacka för mig. Ska nog inte ens bläddra i expressen. om ja inte får abstinens. Jag får försöka längta till morgondagen. havremjölk och en hård med randig kaviar kanske kickar igång mig. Nu sover jag. Natti tatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0