Budget

Morning.
usch jag har gjort av med över 4.500 på kläder den här månaden. Men nu är det stopp!
Får ha köpstopp på kläder till nästa lön kommer och det borde jag kunna hålla.
Måste ju spara lite pengar till min tatuering, eller rättare sagt  4 lax.. Men de är enbart roligt sparande.
Men nu har ja kläder så ja klarar mig hela vintern typ. förutom jacka men det bli novemberproblemet.
så ska ja lägga undan 3 000 till oförutsägbara utgifter. Då har jag typ 3.500 att göra av ja vill för. plus att jag har 4000 kr till tatueringen. Hm, okej. bra budget eller?
äsch jag klarar mig nu när alla klädkör är gjorde. vet bara en sak  ja måste ha pengar till och det är mitt läkarbesök, busskort och en BH. lätt match!

Ska snart klä på mig och börja dagen. Milo ska klippas i Sala kl 11 sedan ska jag ha en heldag med mig själv. Mysa i soffan med en bok eller film och en härlig mjuk  vovve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0