ångest

Jag sov hemskt dåligt inatt. Allt bara flög genom skallen, hemska bilder. Jag kunde inte sluta gråta.
Jag vill helst av allt i hela världen få bort bilderna, det är dom som maler i skallen. Lämna mig i fred!
Jag pratade inte ut riktigt igår på jobbet, ja måste nog göra det idag. Bara prata om hela händelseförloppet.
Även fast jag inte hade nån känslomässig relation med personen så är det hemskt jobbigt det här.
Öppna dörren och det första man ser är detta! Nej fy. Hemska tankar försvinn.

Snart börjar jag jobba, ska bli skönt att få jobba i huset. Då slipper ja åka runt själv!

men ja vill passa på att berätta en rolig sak. Idag ska vi sätta upp inbjudningarna till min och maddes personalfest.
Hoppas det blir några stycken iaf. Ska bli riktigt roligt att göra något off work liksom :) Madde och jag fixar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0