8 dagar senare

8 dagar senare 8 dagar med jobb utan stopp. jag är trött och glad.  Men jag vill jobba mer!
Jag är ledig i helgen och ska jobba på tisdag igen va jag vet nu. Kan mycket möjligt bli tidigare eftersom det verkar som dom behöver folk precis hela tiden. Men onsdag o torsdag får dom inte mig. haha. Då jävlar ska jag tatuera mig.
Har jobbat tre kvällar på raken i huset så det var roligt att få jobba dag idag. Jag har faktiskt inte gjort mycket alls, fixat morgonsysslorna men sedan va det ganska lungt. Vet inte hur många gånger Madde o jag gick ut och rökte. fy!
 
Nu väntar jag på Malin som ska hämta mig med sitt vrålåk.
Sen ska vi till Heby och glo på film och käka pizza!
Imorgon ska jag ha middag här hemma med mamma mfl. Sen ska jag  ev. Hem till Madde och ta någon öl bara. Det är ju alltid trevligt.
Jag måste verkligen påpeka att vi verkligen har världens bästa chef. Hon bryr sig om sina anställda. Jag hade ett långt snack med henne idag om måndagens hemskheter. Det känns så bra att få uppbackning av henne och alla andra för den delen. Synd att chefens hund som hon alltid har med är dum. För jag skulle vilja ta honom i min väska och smuggla hem honom!

Nej nu är ja på riktigt bra humör, så vi låter det sitta i hela kvällen tycker ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0