softameloner

Min lediga dag på hela veckan. Har sovit som en stock och vaknade nyss. Jag hade gärna jobbat idag, söndagar är riktigt softameloners dagar och jobba + att det är god mat på jobbet då!
Igår jobbade jag kväll och det gick jätte bra, och fort! så skönt när inte alla ska ha hjälp!
nu har jagn yss klätt mig i gamla trasor från typ, hm. ettan på gymnasiet. Det är skönt att man får vara riktigt ful på söndagar. Känner ingen press då. antingen är alla bakfulla, på söndagsmiddag hos farmor eller bara allmänt trötta.
Jag är hungrig, har härjat på pappa att han ska laga spagetti med köttfärsås men det går segt där ute.
Hunden ligger o tigger godis från bordet, och mamma ska bjuda på film och thaimat ikväll. Min söndag blir riktigt soft!
Imorgon är det jobba som gäller igen. ska stanna kvar lite extra och lägga in alla mina besök manuelt. För jag mitt klantärsel tappade ju mitt smithkort någonstans ute i buushen. Så lite extrajobb blir det för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0