tisdagslyx

Är mycket gladare nu. kanske vinet. nog sällskapet.
Gick till Malin och tog ett glas vin, pratade lite skit samtidigt som vi såg på en mesfilm som ja kallar de.
Jag behövde bli lite glad kände jag, jag har ju lätt för o tänka för mycket. Nu är ja gladare men jätte trött.

Har tänt tre ljus och ska inviga att jag ställt in mitt datorbord och datan i mitt rum. en banan får det bli som tilltugg och bubblet är julmust. Jäkla mysigt jag har det faktiskt. Nu ska ja kolla på Livet i fagervik och Svensson svensson för de missade jag att se förut. Känns genast som jag bor i en liten studentkorridor. kanske slutar det lyckligt trotts allt.


Kommentarer
Postat av: Mrs Sixx

Kul blogg! Såg att du jobbat på Nordenta...ngt att rekomendera att söka till?=)

2008-11-12 @ 12:21:04
Postat av: hanna

svar_ Ja det var bra där :) men älskar mitt nuvarande jobb så ;)

2008-11-12 @ 15:01:10
URL: http://haderajan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0