poker face

Imorgon ska jag göra av med snuskiga mängder pengar. typ.
Ska kolla efter ny mobil eftersom halva min inte funkar. jobbigt att skriva sms o ringa då liksom.
Sen ska jag beställa sling tid och det kan ju dra iväg där med.

Nu har jag nyss vart ut på en biltur och köpt lipsyl, hårinpackning, tidning och två packet tuggumi.
Är ledig mån, tis nu och ska passa på o träffa Maria imorgon, var ju sjukt länge sen jag såg henne.
Tisdag blir det troligtvis pajbak och myspys med Madde i hennes murriga soffa. det är ju aldrig fel.
Annars så blir nog nästa vecka den blääigaste jobbarveckan på länge. för vet ni vad?
Jag jobbar BARA kvällar. Fyfaan!

Tänkte att jag skulle hinna en sväng till sthlm också, träffa peter som tatuerade mig!
Visa upp allt nu när det är helt läkt och så. Det blev verkligen kanon, jag är så himla stolt över den på något vis.
Den flashade ja upp många gånger i fredags vill ja lova. Shiiet. när ha tänker på fredagen pirrar det till i hela magen och jag vill bara lägga mig på golvet och as garva. Fan, vi kan vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0