OoO

Tråkigt det där med kryssningen, fan. men hallå tjejer. vi kör en weekend i stockholm. äter god mat och dricker vin.
Det låter ju faktiskt inte fyskamm de heller.

Idag har jag jobbat och det var en riktigt rolig dag trotts min ångest.
Ska jobba tis,tors,fre,lör vad jag vet.
Om två veckor börjar jag gå på schema ett tag. det ska bli rooligt!
Det flyter på riktigt bra för mig nu, står på lägenhetsköer lite varstans och om jag får någon flyttar jag så fort som jag bara kan.
 
Men du Hannah, nu är det dags att vi ses och tar lite kort. Har inget roligt att se på längre. <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hah, ja men de kan vi ju faktiskt ta och fixa! : )

2008-11-11 @ 15:34:30
URL: http://ejnersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0