One bloody mary and one hannyshot

kortfattat var gårdagenskvällen svin kul, helt jävla svin kul. Hannah lagade en supergod middag och vinet smakade smaskens. Singstar var absolut lika roligt som det brukar vara. som vi alla säger, det måste göras om. coolt.

Idag har jag sovit ut, ätit en god frukost och slappat i fula kläder. Som man får ibland.
Åkte ner på stan och träffade Mary, köpte en skitcool tisha som jag tänkte klä mig i ikväll.
Ikväll blir det inget glamm glamm, det blir party like a rockstar. Det är ju mary vi snackar om!
Men iaf då, sen drog vi vidare till systemet och köpte för mycket alkohol. Vidare på en lite roadtrip till Hummelstabaren och åt en ostfralla och drack kaffe. Lite pensionärsvarning sådär liksom.

Snart är det väl dags att ta tag i uppsnyggningen av mig själv. Renovering ab!
Nu ska jag lägga mig 5 sek bredvid jycken, sen blir det tuffa tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0