ohh-bama!

snacka om lost, fick veta för typ 30 min sen vem som vann presidentvalet! ohh.
Obama har alltså segrat, vet inte vad jag tycker om det för jag är inte ett dugg insatt.
Men även om USA ligger långt borta från lilla swäden så har dom bannemej stortinflytande på hela heeela världen. Mäktigt värre alltså. kanske styr USAs val vi ungas framtid. äsch, ja vet inte vad ja snackar om. Men lite har ja lärt mig av pappa iaf, i han är ju lagom allmänbildad. så lite rätt har ja.

Jag har ju som sagt börjat o små ändra kosten lite, så nu ska jag äta mitt äpple och min morot ist för en fläskig ostbit på en murrig macka.

Kommentarer
Postat av: Lisaaaa.A

Jaaaa fyfan vad kul vi hade ibland asså, det va så gryyyymt, vi va grymma. MERA sånt!

2008-11-05 @ 21:35:59
URL: http://lisysomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0