Ms.C tack

Vilken stressdag på jobbet, hann inte fika inte heller fick jag någon lunch! eller om man räknar två jordgubbsklubbar som lunch, så ja visst! men ibland behöver man sånna här dagar. Annars har jag ju det riktgit slappt.
Stannade kvar två timmar extra och fixade mitt "snesteg" från förra veckan, men det gick bra och det är skönt att få det ur världen.

Alla är så otrolgit snälla mot mig på jobbet, jag har verkligen världens bästa gäng. Ni är så omtänksamma och det är skönt att veta att ni bryr er om mig. Har pratat av mig många gånger och det känns alltid lika skönt. Kan pusta ut liksom.
Den skönate av dem alla heter Anette (alexandra du fattar va jag snackar om va)  hon är så cool, hon är mig fast i större format! en ritkgit jäkla murra, går runt o fräser, skämtar och håller låda! Idag var vi extrema, hon fick mig to m. att rodna. och jag fick henne att nästan tända eld på mitt hår. haha. och från och med nästa vecka då jag vickar för ms C. heter ja Carina Dahlström. så ni vet. Nej jag kan verkligen babbla på hur mycket somhelst om jobbet. men det är ju inte så kul. Men det känns så härligt bara, äntligen trivs jag som firren på moset!

Ikväll fick jag ett tokryck. jag vill se på film, jag vill äta poppis och dricka mig full på cola. Jag vill träffa alex.
Johosörrö, så nu ska jag och lilla fröken på bio kl 7. Vi ska se rallybrukar som jag har velat se länge.
Jag börjar ju inte förens kl 15.30 imorgon så jag kan ju verkligen unna mig en trevlig måndagskväll.
Ska ut med röda faran och hämta upp henne om ett tag.
Nu ska jag kolla bankontot och se om jag kan fylla garderoben med nya underwearssssssss!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0