Köttjääävel

jobbat idag igen. har hoppar runt och vart ute,inne o på gästenheten. efter idag står det klart, det är så mycket roligare att jobba inne!

Vet ni vad som har hänt, jag har gått ett räffel/kött mosare i ansiktet. har små räffelsår på kinden o det svider som tusan. Snyggt. Nu kommer alla tro att jag ramlat på fyllan!

Ikväll ska jag och Ellen träna på gymmet på jobbet. Så om en timme ska jag åka ut till Åsunda igen. springa en timme på löpbandet och vibba lite kanske. Imorgon ska jag jobba igen, kväll desutom!

Nu ska jag skriva upp mitt schema här så jag komer ihåg hur jag ska jobba.

Fre: kväll hemtjänst.
lör: kväll hemtjänst
mån: dag hemtjänst
tis: eftermiddag/kväll Gästenheten
ons: dag hemtjänst
tors: kväll gästenheten (MED BARBRO, HON MED BENEN)
fre: dag Huset.

sen har ja ledigt till på måndag då jag ska få ett nytt två veckors schema! yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0