helschyrrans dag!

Perfekta dagen.
Imorse var jag och klippte + slinga + tona håret på tottes, är superbananas nöjd. Men jag vill ju ha långt hår men det blev faktiskt lite kort. Men äsch vafasiken. det blev bra iaf.
Efter det tog jag mitt pick och pack till Mary, tog en kopp kaffe och en miljon dumma cigg och umgicks hela eftermiddagen. Hon var hundvakt idag igen, jag tror hon tycker det är bra att ja kommer till henne. Hon tycker jag är en hundmänniska, medans hon bara vill umgås med den grekiska lilla kattungen och mobbar de andra som om hon var typ 13 igen. Jaja. Sen ringde madoparken, så då tog jag min fina paj och gick över till henne och fikade, snackde skit, kollade på film och grinade en skvätt. Som man FÅR ibland. men bara ibland.

Imorgon ska jag jobba kväll, tur att madde jobbar också. jäävligt tur måste ja säga!
Puss natti

Kommentarer
Postat av: Mary

som en 13 åring? nu tar du väl i hanna? ;D

2008-11-26 @ 10:50:15
URL: http://jumpforjah.blogspot.com
Postat av: J

Fan, själv så har jag inte haft råd att gå till frisören på ett halvår. Mitt hår är slitet och utväxten är hemsk.. blaaah..

2008-11-26 @ 10:55:28
URL: http://sommardrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0