hejdå baksmälla, vi syns snart igen

Det är inte många helger som kan mäta sig med denna.
Började ju så sjukt bra hos hannah, och jag kan lova utan att ljuga ett endaste dugg att Lördagen var minst lika kul!
Inga softa meloner för fem spänn. helvilt och 5 systemkassar fattigare typ.

Var väldigt trevligt hos Mary, mycket folk och bara festfolk liksom. helt kanon var de!
Så kul med en härlig blanding av kända o mindre kända ansikten.
satt där ett bra tag och rökte in hela lägenheten, stackars bloody mary.
Sen gick jag ut med Madde och hennes vänner på Olles, supersköna hela bunten.
Sen vidare till Joar där jag nog skulle slutat dricka, men det gjorde ja inte och det resulterade i 5 blåmärken och 700 kronor fattigare. Men äsch vafan. Joar var kul, vilket inte är så jävla vanligt utlåtande från mig
Helt sjukt alltså, ja börjar komma i samma form som jag var i studenttiderna. Jag har inget stop, det finns ingen gräns dragen. Sicko! Men huvudet mår jävligt bra nu alltså, det är hannas tider nu. Förutom att baksmällan har setat i hela dagen men överlag så rullar det på somfan. Eller som Mary brukar säga och en ful vana som ja också börjar få in är
" det knullade "

idag har ja softat och haft ont i huvudet. längtat efter fett och socker i alla dess utföranden
Träffat Mary och ätit thaimat i hennes inrökta soffa, pratat helgplaner och lussebak.
Har hunnit träffa madd von k också, tog en liten promenad med henne och kisha. Lika trevligt att se den där snurran som alltid! och snackat massa strunt som vi är experter på. Åsunda har något extra faktiskt, åsunda knullar mitt sinne! Nej nu ska jag sluta upp med mariastuket. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0