härligt

Första riktiga vinterdagen, inget plask inget regn. Det är underbart, hoppas vintern är här för att stanna nu!
Har nyss vart ute på en promenad, vantar, dunjacka och mössa på. Åh, snart är det första advent.
Måste fixa in lite julmusik på datorn. och alla mysiga filmer som finns. En varm kopp choklad och en underbar vän framför soffan. Det kalar jag kvalitetstid de!

Sov inte så länge som planerat imorse, det bara spritter i hela kroppen på mig på något konstigt vis.
åt en härlig frukost och lyssnade på rix morgonzoo, segade liksom bort hela morgongen. Det är såå värt de!
Nu är jag egentligen helt klart för en ny arbetsdag, men ska inte åka förens kl ett. Ska t om få åka bil idag. Mamma kan också vara snäll när hon väl vill de.
Blir ett monterpass, jobbar ju till 21.30. Det bästa av allt är att jag ska få jobba med ms.b

veckorna bara rusar fram, imorgon är det tammej17 redan fredag.
Då blir det vin, räkor och massa skratt. Också väldigt mycket kvalitetstid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0