Har vi knullat med samma man?

jag sitter här o vrider o vänder på mig. tiden går sjukt långsamt som om de vore julafton.
Ska man inviga eckeröspriten? smirnoff mix som smakar godis.med krossad is? eller kanske inte hanna eriksson.
klockan är tre och om du börjar dricka nu känns det som kvällen är dömd att misslyckas. på en toalett någonstans i nordöstra texas typ.
Jag är ordentligt grundad med köttbullar från gårdagen och jordnötter från 80 talet som låg i ett hörn under pappas säng. nästan! Ja just ja, ett linne på rea räddade kvällens klädproblem, men om jag är så nöjd? nej det är ju en annan femma. Men klädlös är jag inte nu iaf.

jag har aldrig trott på gud, men i det här fallet tror ja på den här kvällen. Det är ju alltid lite spännande med nytt folk.
nu ska alla visa upp sina skills, som killar jämför muskelmassan på biseps. så visar vi skillsen på att fortast dra i oss en karaff vin, vem har rödast kinder? vem vågar röka till filtret? har vi knullat med samma man? Äsch, ja men ni vet. Sånt fyllegagg som alltid uppskattas av dem med mer än 2 i promille.
En kväll som denna är alla vackra, även dom över 60+. det är ju kommunfest. Men lova mig att hålla den gyllene regeln vid liv. Ha bara sex med folk från samma förvaltning. Jag måste alltså hitta någon inom vården.

Nej hanna, nu har du fått prata skit länge nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0