handen i handsken

fredagen var klart den bästa dagen på jävligt länge.
Ska ta det i korta slängar, jag och madde åker till solan på lusparty kl 5 på fredagskvällen.
Har det jätte trevligt, dricker vin och umgås med våra jobbarkompisar. Blir lite runda under fötterna och snackar massa dravel som vi brukar. Senare på kvällen åker vi hem till madde och forsätter ha trevligt, dricker vin och vodka.
vi hade verkligen så sjukt kul, det hände an massa helt galna saker som vi kommr prata om i år efter det här.
Kl två gick vi på joar och var där ett tag, det var faktiskt kul där.
Efter joar hade jag och madde efterfest hos henne till morgonen, vi drack upp en hel bag in box på kvällen. fyfan så jag mådde. Sen somnade vi i hennes säng och sov bort hela dagen. Men herre gud madde, vi har så sjukt kul och vi är så sjukt jävla sinnesjuka. hahaha. Ojoj.

" vart fan är dosetten? "

Kommentarer
Postat av: Emma

Hörde att du hade tallat på syrran min också, hm ;)

2008-11-23 @ 16:34:48
URL: http://boodin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, but i know ;) tss

2008-11-23 @ 21:02:45
Postat av: Emma

den kommentaren var ifrån moi :)

2008-11-23 @ 21:04:08
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0